vacasiones sueños

Česká spořitelna

26.09.2008 09:01

No vím, už je to nějaký ten pátek, ale nasrání z této zkušenosti nevyprchalo dodnes, navíc se historie znova opakuje ... o co jde ? V Mexico City jsem se rozhodl zaplatit v krámě platební kartou České spořitelny (mám Mastercard - účetní zústatek byl něco přes 100tis.). Proč ne kurz byl v té době velmi výhodný, Mastercard se všude chlubí, jak se dá všechno všude koupit (ještě ale, že zažitky cest jsou k nezaplacení ....), tak hurá do toho. Chvilka čekání a ejhle, mladá prodavačka mi nesměle oznámila "declined (zamínuto) ". Ha, co s tí ? Hurá druhý pokus !! Po minutě stejná nesmělá odpověď s přídavkem - "raději už to nezkoušejte, ať Vám kartu nezablokují". Dobrá vytahuju cash - dinero a jdeme o dům dál. Další obchod, další trapas, další cash ... Kartu vytahuje Zuzka (ebanka - Visa) a vše funguje jak má. Po tento bod nic nenormálního, občas se to prostě stává, cestuji hodně po celém světě a platil jsem kartou opravdu už i v těch nejzapadlejších vesničkách a někdy to prostě přes obchodníka neprojde. Říkám si asi jde o kontrolu přes MasterC. a ta to z nějakého důvodu (třeba bezpečnostního) nedovolí .. Největší šok přišel, když jsem otevřel servis24, abych zaplatil nějaké účty v ČR. Nezaúčtované operace, pěkně jedna po druhé, všechny které byly declined ... všeho všudy dobrejch bratru 20 000,- blokováno Českou spořitelnou. Pojala mě hrůza, děs co bude dál, kdo uživí děti, rodinu ??? Volal jsem proto do Č.S. -> (dlouhej hovor) + (těžké peníze) = 0 výsledek. Prý, že bez bezpečnostního kódu mi nemůžou nic říci (chápu, také bych nerad, aby to říkala každému na počkání, ale kdo si bere na cesty i všechny papíry k účtu?). Nechal jsem to plavat, peníze mi ČS blokovala další cca 2 týdny, mezi tím jsme se vrátili do ČR a mohl jsem si tedy postěžovat. Nakonec jsem vytěžil omluvu od jedné pani na přapážce, která za nic chudák ani nemůže, ale někdo to odnést musel ... Problém je ten, že případ, který se mi stal je NORMÁLNÍ a je dle zásad MasterC. a Č.S.!!! Kdo mi zaplatí úroky z peněz, které jsem neměl v účetním zústatku (vím jde v době úroků ČS asi o 30 halířů, ale jde o princip)? A kdybych náhodou byl v mezích kontokurentu a měl z této bankovní blbosti platit úroky (tam už by šlo o hooodně peněz)??

Proč to píši až teď. V pondělí jsem se rozhodnul přes internet zaplatit hotel v Anglii, platili jsme kartou Zuzky (ebank, VISA), bohužel není embasovaná, platba tedy neproběhla. Řešením bylo zaplatit buď v hotovosti (Hilton bohužel neumožňuje) a poslední šance zaplatit mojí MasterC. a povolit čerpání z mé karty třetí osobě (nebudu v Londýně se Zuzkou a tudíž se nemůžu kartou prokázat při check-inu). Všechno proběhlo ok, jen někdo v hiltonu si předával náš platební příkaz jak horkej brambor a pokaždé odkliknul zaplacení hotelu. Po upozornění se nám omluvili, peníze odečteny z účtu nebudou, jsou ale v nezaúčtovaných operacích ... situace se opakuje, budou tam zase 14dní a já jsem teď už víc než nasr.... Stalo se Vám něco podobného v jiné bance???

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.